7/9 - 09

2009-04-07
17:31:51




Åh skrev inte i går för jag var borta hela kvällen, och när jag kom hem var jag sjukt trött och somnade på studs :P

Men det var ruskigt skojj i går. Jag var me "the bruds" och vi käkade en god sallad och en kaloribomb på det(kladdkaka, mmm) och vi satt och skrattade och hade oss hela kvällen.
Ända fram till 21.30....jag brukar typ gå och lägga mig vid den tiden när jag ska upp tidigt :P
Var hemma kring 22.15.....jag satte mig i soffan och Jimmy satt och ropade på mig att jag skulle se på när han sökte skolan....jag ignorerade honom och orkade verkligen inte..såå trött var jag!

Men skönt att skolsökeriet är klart nu i af :D vi får hålla tummarna på att han tar sig in, så han har lite sysselsättning.
Utbildningen är i umeå, så han får pendla. Samtidigt kan han ju stanna i umeåområdet ibland hos sin familj och sina kompisar :) Det kan bara bli bra ^__^

Men han får ju naturligtvis inte vara borta FÖR mycket :/

Idag gick det hyffsat bra på jobbet iaf...men trött och sliten, det var jag...

Och i kväll så ska jag lata mig fram till kl 18.30 då vi ska fara och bada :) Ska bli så skönt.....

och snart är det ju typ helg också :D Yay!!! 



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: