5/4 - 09

2009-04-05
14:26:37
Jahapp då vare söndag igen, och helgen snart slut - suck och stöön....
Jag har städat lite grann. Klockan är 14.15 och jag har fortfarande på mig pyamas. Orka klä på sig när man ändå ska städa ? ;P

Jag är dessutom sur, trött och har magkatarr(troligtvis för att jag ska jobba i morrn)

Ja, det och för att ingen hör av sig......Jag är så trött på att det alltid jag och Jimpo som ska ringa....vi lixom bjuder in oss själva---när ska dom ringa och säga: "Hej, vill ni komma till oss i helgen? Det skulle vara så kul, det var så länge sen ni var hit"...... i stället för att vi ska ringa och: "Hej, vi tänkte komma i helgen, går det bra?"

Då har dom ju som inget val än att säga ja heller, om inget är inplanerat. Man känner sig inte speciellt välkommen...

Nää vi ska sluta ringa.....och vänta på att dom ringer till oss och ber på sina bara knän att vi ska komma...

Disappointed....

Men jag är peppad för i morgon då vi ska fira Ewe :) Och till vår inplanerade Disney-kväll ^__^

Tur man har kompisar som ringer och bjuder in, och kommer med ideer iaf - Thanks Guys!

Det är så tråkigt för att vissa vill verkligen inte komma hit O__O För att vi bor så långt bort :( I så fall blir det en stress-snabb visit............och jag vill ju så gärna bjuda på mat - efterrätt och kaffe. Sitta och ta det lugnt.....
Nää då blir det typ en timme - oj nu måste vi hem!

Och idag som egentligen var den helgen som vi hade planerat - så ringer ingen :( Jag blir lite----lessen.

Nu när jag har städat har jag ingen aning om vad vi ska göra................................ :(



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: