4/4 - 09

2009-04-05
00:12:10
Idag har jag varit sååå irriterad - inget har riktigt gått i min väg.
Arg har jag också varit. På allt - och alla. Vi for in till stan, jag och jimpo vilket jag senare tyckte va helt onödigt
eftersom vi inte hade något syfte att vara där.

Egentligen ville jag klippa mig - men ansträngde mig inte alls för att kunna
boka nån tid eller höra mig för om det fanns någon ledig tid....

Och av nån j*vla anledning hade jag börjat blöda på fingret när vi var på Ica, och jag stod och skakade och vägrade titta på blodet. Det var inte mycket - men jag hatar verkligen blod.

 Jimmy sa att jag skulle blåsa på det O__o
Men det slutade blöda tillslut tack och lov - men jag tyckte av nån anledning synd om mig själv ....Heh...
 
Jag ringde dessutom till mamma och beklagade mig. Jag hade dessutom ont i ena foten(Den är sne) därför hamnar den snett i skon också - inte skönt.

Men jimmy lyckades muntra upp mig(som han alltid gör) och lovade mig en mysig lördag :)

Nu sitter jag här, och har tårar i ögonen. vi såg just klart "Vid din sida" eller Stepmom som den egentligen heter.
Böligare rulle får man tamefan leta efter. Men jag gillar den. Den griper tag i mig, och just nu är min t-shirt blöt av alla tårar...maha....

P.S Jag älskar Jimpo ;) - Han höll vad han lovade....
       






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: