3/4 - 09

2009-04-03
21:54:16
Som jag förutspådde - jag sov inte en blund i natt nästan. Gick och la mig vid 22.30, somnade kanske vid
02.00...? sen vaknade jag på morgonen 05.30 och kunde inte somna om....

Låg och tänkte på för mycket....

Men förutom att jag kände mig trött och relativt risig så gick dagen som smort :) Och nu mår jag inte lika dåligt längre.
Skönt me helg och förhoppningsvis får jag vila ut mig lite grann nu....

Känns skönt att inget är planerat nu i helgen, så man bara kan ta det lugnt :)

Men helst vill jag klippa mig. Min lugg är lång och vill lägga sig åt alla håll :( och jag har en ful, råttfärgad utväxt
på köpet. Det var länge sen jag kände mig riktigt fin. Vill inhandla mig lite fina kläder och sånt....men det kommer väl :)

Just nu är klockan inte så himla mycket - bara 21.45, men jag känner mig jättetrött. Jag funderar på att gå och sova ivårt andra rum i natt, så inte katt - ....... väcker mig i morgon när jag ska ha min skönhetssömn :/

Jimmy sitter hur som helst och spelar Crash Bandicoot 3 nu - jag tycker bäst om tvåan och Crash Team Racing så jag sitter mest bara och tittar på. Och han använder the worst dosa in the world!!

Gaah!                                                                            Coco  & Crash



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ronja 

Nejmen, Crash 3 är lätt det bästa Tv-spel som någonsin funnits!!


2009-04-03 / 22:57:33
Blogg: http://ronjaaxelsson.blogg.se/


Tottepower 

Yeees, och sleep-over och pyjamas-krav! jag har värsta bilden i huvudet av hur vi ligger på madrasser i erat vardagsrum och äter glass och glor på tecknat typ sen eran fest :P Mirre är då på iaf ;P



Men ååh, vi gör ingenting, vi umgås bara :P Han har börjat ställa en del underliga frågor sen ni pratade i telefon så whats up with that?! :P Vad har DU sagt?! :P


2009-04-04 / 00:24:06
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: