29/4 - 09

2009-04-29
22:09:41
Idag har jag jobbat - igen! Men enough about work - inget kul hände där ändå så....
Slutade 16.15....och fick lift med Madde in till stan :) Gick å handlade glass och choklasås. sen gick jag hem till Linnea
Och jag hittade! amazing! Jag har seriöst SÄMST lokalsinne. Där stod hon och förberedde maten som hon skulle bjuda mig och Malin på.
 Malin slutade kl 18.00 och jag var där ca en timme innan, så jag satt och tittade på medans Linnea for fram och tillbaka. Jag frågade om jag skulle hjälpa till med något, men det var tydligt att hon hade det som eget projekt, och tyckte att jag lugnt och stilla kunde sitta på min plats, dricka mitt vatten och lyssna på japansk musik.

Hon tyckte inte alls att det var dåligt...Woohoo!
Malin kom vid 18.30 och maten var(typ) klar, och vi surrade allihopa i köket.(Linneas kök is the shiat!)
Maten var så god(!) och sällslapet var ruskigt bra!

Malin hade köpt frukt, så efter maten började vi hacka den, och vi pratade samtidigt. Så efterrätten blev min glass o choklasås, och Malins frukt. Det var skitgott!

Men tiden bara rann i väg, klockan blev 20.50 och min buss skulle gå. Nu är jag hemma och är ruskigt nöjd efter den trevliga dagen.
Min karl var orakad när jag kom hem, så honom skickade jag direkt till rakbladen Maha! Han har dessutom deklarerat åt oss, så nu är det klart ^__^PUH!

Nästa middag blir nog hemma hos mig. Hmm vad ska jag bjuda på? ^__^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: