28/4 - 09

2009-04-28
22:01:14
Idag har jag jobbat till 20.00 - kom hem kl 21.00, och vi ser på Mythbusters...
Och speeking of busted, fick jag ett trevligt mail av min chef idag:

 "Hej Anna, kommentera hemsidorna nedan, har du privatsurfat på arbetstid?"

Dom har tydligen skickat ut varningar kors och tvärs för att sätta dit folk som privatsurfar
Dom kan se när, var och hur man privatsurfat O__o Jag blev alldeles kallsvettig. Satt i ca 3 timmar för att fundera ut hur jag skulle svara på mailet. Tillslut blev mitt svar:

 "Om jag säger att jag inte har privatsurfat så skulle jag ljuga, men jag gör det inte längre"

När jag såg att han skrivit tillbaka, blev jag kallsvettig igen och förväntade mig det värsta:

Han skrev:

"Fair enogh, då glömmer vi detta"

HAHA! VICTORY! Men nu måste man allså roa sig på andra sätt på kvällarna när det inte ringer något
, nu när dom har sina ögon på en O__o
Det är där mitt DS kommer in....hehehehe. Det är inga chefer som jobbar så sent, och dom har dessutom inga övervakningskameror(Hoppas jag i af O__o)

Tack Marlene för spelet det är lätt bland dom bästa spel jag spelat, jag är helt uppslukad!
Och nu har jag något att göra när jag jobbar kväll dessutom! moahahhaha!!

Jimpo ligger i sängen, han snorar och har ont i huvet stackarn :(

Men jag mår illa - började nyss....och jobb i morrn. Blöh....


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: