27/4 - 09

2009-04-27
17:14:05
Jahapp då var det måndag igen :/ men helgen har varit lyckad :) jimmys familj var nämligen hos oss!
Det var jättetrevligt :3 vi gjorde inte så mycket, vi var i stan, vi käkade(en massa!) pratade skrattade, och såg på
Robinson! F*n va robinson äger i år! Synd att Erik Billig åkte, men Jarmo fick ju sin revanch :3 Peppar inför nästa avsnitt!!

Jag fick dessutom en födelsedagspresent av Jimpos mamma! "The world ends with you"-till nintendo DS! De kostade fan skjortan >__< Men jag ville ha det, det går inte att komma ifrån..... :3

Och det var ju superbra ^__^ - som väntat av skaparna av Kingdom Hearts! Maha!

Idag var det en tråkig, regning måndag.....men jag ska göra det bästa jag kan den i af....
lite DS, lite film, lite mys och lite mat(Håller på att hungra ihjäl!)

Och jag peppar inför valborgs. Inte säkert att det blir fetfest i Brönstjärn p.g.a Tommys dåliga fot. I så fall ska jag och Jimmy fira den själva med att grilla och bara ha det mysigt! Hålla tummarna för fint väder!

Det jag har att oroa mig för är min j*vla blod-grej jag har i läppen - kanske borde kolla upp.

Men jag orkar inte.......MAT!

THE WORLD ENDS WITH YOU



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Meeen, jag vill ju vara med er också på Valborg :O


2009-04-27 / 17:35:53
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: