24/4 - 09

2009-04-24
22:01:35
Inte lika fint väder idag - men det dög helt klart. Satt ute på vårt utestället på jobbet och njöt.
Jag fick ett sånt där pirr i magen när jag tänkte på sommaren och semester....

Lite mer pengar fick jag ut denna månad också, så nu ska det väl lösa sig lite bättre....
Jag jobbade till kl 20.00 idag - lite drygt att sluta sent på en fredag,
men jag fick skjuts hem med en jobbarkompis så jag var hemma en halvtimme tidigare :)

Jimmy har haft en jobbig dag - meningen han skulle handla med mamma - men hon skulle fara till vetrinären med katten. Men då smet den, och mamma fick inte tag på honom. Jimmy satt och väntade på mamma för att handla - men hon kom aldrig.

Så brorsan fick kirra biffen. tur han finns i af....men Jimmy for in till stan vid 13.00 och var hemma vid 17.00 O__o
Veterinärbesöket blev inställt, och mamma måste boka en ny tid.

Jag har dessutom insett att jag har nån skum, blå bubbla som är lika hård som en ärta i min läpp? O__o
Vad kan det vara? Here we go again....

Har suttit och sett på Talang 2009, och det var väl inget särkillt, I guess.
Det ska bli så skönt att få sova, jag är så trött.....

Men nu ska vi väl kanske se nån film - och peppa för i morgon :)

Vi ska göra tacopaj till middag i morrn! ^__^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: