2/4 - 09

2009-04-02
21:16:28

Igår såg vi på "The Mist" Jag måste faktiskt säga att den var över mina förväntningar!

Ganska mycket var ganska fjantigt, och ganska mycket "rip off" från andra filmer. Men slutet, det överraskade mig faktiskt :)
Helt klart Godkänd....


Men senare när jag skulle sova gick det inte alls...
Jag hade ångest, för jobbet :( Vi får se hur det här gååår....

Inget nytt på jobbet annars.

 Jimmy var på läkarbesök i dag och förnyade stt recept på astma-medicin. 500 kr gick det på, så vi kan nog inte fara till Vännäs. Det blir en fattig och tråkig påsk :(

Jag som såg framemot påsk, nu suger allting i stället.....

Och jag slutade kl 20.00 i kväll, och imorrn så börjar jag 07.55---måste dessutom ta en ännu tidigare buss för att undvika förseningar....

Det blir att sova snart med andra ord...om det nu går(!?)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Haha nej men The Mist sög ju rööv..!

Slutet va ju de värsta av allt! :P



Men va synd :( Synd att inte skatteåterbäringen kommer NU!

Jag har fortfarande inte fått mitt brev om det :(

Och som de ser ut så måste johan betala igen..

Men jag tycker de är jättekonstigt för sist fick han igen jättemycket.

Dom måste ju ha ändrat hur mycke skatt dom drar :S


2009-04-03 / 10:41:49
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: