23/4 - 09

2009-04-23
21:20:01
Missade att skriva igår - det var ju så himla fint väder :)

Knegade på som vanligt på dagen, var väldigt okoncentrerad. Men när jag väl kom hem var jag glad igen. Solen sken, och vi satt ute på balkongen och käkade grillisar ^__^ Sen gick vi en långprommis, och vi var väl borta i ca 3 timmar?

Sen låg vi och såg på "white fang" En gammfilm - lång som attan, men den var väl helt ok.

Idag kom jag hem senare än vad jag hade tänkt mig efter jobbet, bussen gick sönder, så vi fick vänta ett tag på nästa.
Dom som var på bussen var dumma i huvet - de gick ut ur bussen för att vänta. Det var ju kallt?

Men men, jag och jimmy var på prommis idag igen, men det vart inte lika länge. Det är som sagt var....

KALLARE

. I morgon börjar jag 11.30 så de blir sovmorgon, men kommer inte hem förrän kl 21.00 i stället. Drygt att sluta sent på en fredag? Men jag längtar till i helgen, då kommer Jimmys familj hit :D Och Jimmy ska fara och storhandla me mamma i morgon, medans jag jobbar.

Mamma ska även fara till veterinären med Julius(katten) Han har en massa infekterade sår från ett kattslagsmål....

Men nu har jag ont i tån, det är något skumt med den. Har alltid skitont efter jag har varit ute och gått...

Aja nu är det Grannfejden, Tjoo Flöjt!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: