21/4 - 09

2009-04-21
22:09:01
Ett stycke - SKRYTBLOGG:

Idag var det en spännande dag - jag satt i lunchrummet som vanligt på jobbet och väntade på att få börja.
Plötsligt kommer en av mina "chefer" instormandes och skriker: Anna!! f*n va cool där! Du är så j*vla cool!

Jag tittar oförstående på henne och hon säger:

Anna, vet du hur mycket action du hade totalt igår?(action är alltså det som alla gnäller på att jag minst ska ha 60% av det varje dag på jobbet) och jag skakade på huvet

99%!!! wHOOOOT?? Man vart tvugna att kolla vad som hade hänt - man kollade med tekniker  och statistik -
Allt stämde! I rock! Så jag växte väl 30 meter idag ungefär.....men i morrn har jag väl mellan 50 och 60 % som jag brukar ha...

Men man kanske får sig en saftig actionbonus ngn dag? ;) Skulle sitta fint!

Har inte gjort så mycket  annat i dag - dumpade mina kompisar....Det var meningen vi skulle va me varran i dag - men eftersom jag inte hade uppdattat att det skulle bli av, så blev jag lite stressad. Så det får bli nån dag då man kan planera lite :) och förhoppningsvis när vi har mer pengar.

Just nu så är jag trött - men jag har en sjuk magkatarr över diverese saker. som jag hoppas ska ordna upp
sig i morgon.....Gonatt!!

 


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: