20/4 - 09

2009-04-20
22:58:02
Jobbade till 20.00 i dag - och jobbet var frustrerande..
Jag får inte jobba 100 % nästa månad fick jag reda på i dag :( Bara 90 %...men jag jobbar kvällar och helger, så på pengafronten kommer det ändå inte göra något....menmen...plus att en kompis till mig kanske blir uppsagd.

Jag pallar inte att se mina kompisar komma och gå på jobbet :( Men jag får väl lära mig....

Annars gick de väl bra att jobba....I guess.

Det som känns lite jobbigt är att jag jobbar till 20.00 på fredag - EN FREDAG! Typ helgen försvinner..kul?
Men på lördag blir det nog så att Jimmys familj kommer =D Så kul!

Jag kom hem kl 21.00 i dag och har suttit och glott på en mass anime - men ja, det var väl inte megabra direkt. blir att sova snart.....

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: