19/4 - 09

2009-04-19
21:01:27
idag har det varit en lugn dag - vaknande vid 09.15 och vi drog oss till 10.00......sen käkade vi frukost .
Jag tittade ut genom fönstret, och det var ingen trevlig syn. Visserligen sken solen lite grann
men det blåste och såg kallt ut. så jag bestämde mig för att vara inne och lata mig i dag - som de flesta dagar!

Vi såg på Virtical Limit - filmen är inte såå himla bra. men den är ju ganska spännande ändå.

När den var slut - blev jag ganska fort rastlös, och gick runt och städade. Vi käkade mat(köttbullar och spagetti)
 Sen såg vi filmen Sororoty Boys, den är ju ganska kul i af. Vi har även plaskat i badet nån timme....

Jag har sovmorgon i morgon, men jag jobbar dock till kl 20.00 vilket är lite drygt. Men då får vi hitta på ngt mysigt i kväll i stället :)

Trevliga nyheter är i af att Jimpos familj kanske ska komma hit nästa lördag! det blir i så fall något att se fram emot...

Hmm, vad ska man bjuuuda på? ;) Men vi får hoppas att dom kommer.

Jag och jimpo satt och pratade i badet också. Vi tittade tillbaka på hur vi hade det i Vännäs o.s.v
och hur mycket vi saknar allt där. Det fanns mer att göra - helt klart.
 Nu måste man ta sig överallt för att hitta på något, och jag jobbar ju så mycket också....

Vi pratade också om att vi borde hitta på något när jag har semster - kanske bo i nån stuga?
Nära en strand, fara och grilla :D

LÄNGTAR TILL SEMSTER!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: