18/4 - 09

2009-04-18
19:03:49






Har inte uppdaterat på ett tag nu...har gjort så mycket(egentligen inte men) :P
I tordags var syrran hos oss, det var jättemysigt! Jimpo och jag gjore värsta middan(mest Jimpo) och den blev skitgod.
Sen tog jag och syrran en promenix till bankomaten. Hon ville nämligen låna ut pengar till mig så jag kunde fara och klippa mig :)

Mitt hår såg ju faktiskt hemskt ut(hon höll med) hon är så snäll syrran. Hon tyckte inte jag skulle behöva betala tillbaka, men det är klart jag gör :D men besöket skulle gå på 500 spänn :S Hade naturligtvis kunnat välja ngt billigare, men då hade jag inte kunnat klippa mig förrän på måndag(och syrran tyckte jag behövde akut hjälp haha)

Så i går blev jag klippt :D Det blev så fint !Jag är så nöjd för det känns så fräscht nu! Inget nött hår, eller splittrande toppar!

Igår var det dessutom vår Disney-kväll ^__^ Det var såå mysigt! Vi såg på Pocahontas, Lilla sjöjungfrun och (jag såg) halva lejonkungen....jag somnade efter halva nämligen och förstörde vår uppesittarkväll O___0

Men, det var jag, Jimpo, Mirre, Ewe, Therese och Kent i af, och jag njöt av ett gott sällskap :D
Det måste vi göra om ^__^alla sov över hos oss, och vi steg upp kring 10-tiden, käkade frukost och började
se på en massa andra filmer. Det bästa var Skönheten och Odjuret, sen såg vi Alladin, och till sist såg vi Toy story "(Den somnade jag till)

Det som var lite jobbigt var att Jimpo var så sjukt snygg i dag, kunde inte låta bli att pussa på honom lite extra :D

 Men i kväll ska jag ocjh Jimpo ha de myyys ;) vi ska se på Robinson, och en massa andra kul filmer som vi fick låna av Kent :D
Vi fick nämligen låna hela hans hårddisk! Tur man har så snälla kompisar ^__^

Jag är på bra humör, det är ju trots allt helg! Ciao!

                                                                 
 


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: