15/4 - 09

2009-04-15
22:05:28
Oj, har inte skrivit på ett tag.. :P

By the way var det väldigt trevligt att gå och fika med Emelie och Elisabet, det blev dock en kort visit.
Hade gärna umgåtts lite mer och lite längre :) Men när jag får min semster(som nu är bekräftad börja 1:a juni) och mina pengar från skatten så ska jag nog fara ner en sväng till Elisabet ^__^

 Jag är ledig juni ut(!) Åh vad jag längtar! Semester måste vara det bästa med arbete helt klart :D
I går jobbade jag till 22.00 på kvällen och det var skit-tråkigt! Satt och rullade tummarna typ.....
När jag hade slutat pratade jag med Therese i typ 2 timmar, så det blev en sen kväll, men
helt klart värt det!!!

Idag hade jag utvecklinggsamtal på jobbet - och hitils ser det ganska bra ut - min jobb-
ångest
är inte lika befintlig :D

Men jag är dock deppad över en grej som jag grubblat på ett tag nu - grät en skvätt i kväll)Fast egentligen är det ju inte jag som ska göra det) Men jag kan inte hjälpa det - man känner sig ju så övergiven......
Jag hoppas att det blir bättre snart.............

Men jag är cp-pepp inför Disney-kvällen på Fredag!! finally, folk som vill hälsa på ^__^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: