1/4 - 09

2009-04-01
21:08:57
Dagen började ju så bra - men sedan blev den dålig :(

Fick gult kort idag på jobbet(vad det nu ska betyda) Ett gult kort, kan ju inte vara en varning, för att den ska vara skriftlig. Vem vet, jag kanske får en senare...


Ser inte fram emot mitt "utvecklingssamtal" Just nu gillar jag inte jobbet - det är så stressigt.
Om man bara fick vara där, sköta sitt jobb genom att vara trevlig och visa kvalité. Oooh nej, det ska vara små samtalstider, det ska vara mycket action, "grönad effektivitet" för man får aldrig sitta röd. Men hinner man något då? Nää för att det ringer stääändigt!

Jag hade 3 förseingar nu i mars p.g.a bussj*vulen....ville inte ta en tidigare - det är inte så kul att sitta och uggla på jobbet i en timme före - för då kommer alla och ber en hoppa in i vxl fast man inte ens börjat - skitdrygt >__<

Hade dessutom en amerikan som ringde in nu på vxl på ett företag och han pratade om att han skulle stämma företaget om jag inte fick tag på nån - och klockan var ju åtta på kvällen. Vem f*n svarar då? Samtalet bröts.....

Oh well, vi fick ju tillbaka skatteåterbäringen i af, det var ju kul att veta att vi fick hyffsat mycket pengar ;)
Jag hoppas bara att jag har anmält mitt konto O__O

Blöööh, varför kan jag inte få bra siffror - jag försöker ju.......................



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: