13/4 - 09

2009-04-13
11:48:42
Jahapp då har man haft påskledigt då - det gick lite väl fort.
 Men det har varit skönt. Har varit med familjen typ hela helgen. Jag har dessutom sett en massa film.

Såg "The wedding date" som inte var såå himla bra. Och så såg vi Juno i går - och jag älskar verkligen den filmen.
 Juno är världens underbaraste karaktär. Jag har sett den förr också - jag är en sån att jag gärna ser bra filmer mer än - 10 gånger O__o

Ska dessutom se "På smällen i kväll" ;) Den är också sjukt bra!!

I kväll ska jag dessutom fara in till stan för att träffa Elisabet och Emelie....Det var meningen att de skulle komma
hit först, men de tyckte att det var smidigast att JAG ska komma in till stan.....smidigast för dom kanske?
Kommer inte att kunna vara där så länge eftersom det är söndag i dag och det är söndagstrafik...

Men jag får väl skylla mig själv som bor ute i helvetet.....
Lite tråkigt att ingen vill hälsa på mig bara just av den anledningen
Jag vill flytta.............

Vi ska väl annars städa idag och jag ska baka scones :) Det är gott och inte så dyrt att baka heller :D
Alla ingredienser har vi i af hemma ^__^

Det är fint väder också. Jag ska ta vara på den här dagen - för i morgon så är det back to work.
Tur att veckan inte blir så lång :)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Jag tycker de är stört att ingen vill komma och hälsa på bara för att ni bor en buss-sträcka bort :S

Jag kommer gärna och hälsar på! :)


2009-04-14 / 09:26:32
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: